“I have died everyday waiting for you”

Egy ideje már elmúlt a késztetés, hogy blogon mondjam el, ami bennem van, ami velem, velünk történik. A legtöbb az privát, nagyon kevés van, ami belefér a nyilvánossággal való megosztásba. Ezért nem íródott ez a blog sem. Meg azért sem, mert bár az utazásokról akartam írni – melyek nem mind maradtak el – de valahogy már az utazás sem annyira nagy jelentőségű.

Ami fontos, az a közelség, amiben együtt vagyunk, az a korábban számomra teljesen ismeretlen öröm a másik ember közelsége miatt. Nem kell semmi extra, elég a jelenléte. S bár lobbanékony ő is, nekem mégis a nyugalmat és biztos pontot jelenti. Kőszikla, a neve is ez  🙂

Nem tudom, hogy ez-e a boldogság, de jó nagyon.

Megérte sok évet várni rá. Jó, hogy van kihez hazamenni. Jó, hogy mellette van az otthonom, és jó, hogy véget ért a keresés.

Soha nem gondoltam komolyan, hogy egyszer majd én is férjhez megyek. Ez mindig valami olyasmi volt, amit más emberek csináltak. Rengeteg esküvőn vettem részt az elmúlt kb 15 évben, mindig tudtam őszintén örülni a pároknak, mégsem gondoltam, hogy ez egyszer velem is megtörténhet. Most mégis itt vagyok gyűrűs menyasszonyként. Még kimondani is vicces. Hihetetlen.

20160412_165211

Ezek itt mi vagyunk a Central Parkban idén áprilisban.

 

Reklámok

Ana névjegye

Always up for a laugh and trying new things. New experiences and fun are high on my agenda. I love to travel to foreign parts, just being alone, chill out. Life should be about the present not dwelling on the past or make to much plan about the future, 'cause things always change and anything could happen.
Kategória: öröm, Love | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) “I have died everyday waiting for you” bejegyzéshez

  1. Ildi szerint:

    ❤💚💙

  2. thilanna szerint:

    amúgy én itt is látom, mert feldobja a wordpress reader 😉 gratula! 😀

  3. snufi1 szerint:

    annyira jó ezt olvasni 🙂 örülök! ❤

  4. LeFay szerint:

    ❤ 🙂

  5. gratulálok,örülök hogy ismerhetlek,követlek-ez után is

Vélemény, hozzászólás?

