Izland margójára

Mesélhetek arról, hogy féltem, milyen csapat jön össze az Eupolisz által szervezett utazáson – hogy Melian és Sirgon is bátran ajánlotta őket – én mégis féltem. Aztán eldöntöttem, hogy elvárások nélkül indulok útnak. Lesz ami lesz, és minden úgy lesz jó.

Így a nemlétező összes várakozásomat felülmúlta, amit átéltem 5 nap alatt a csoporttal, és az utolsó két napban a négyesfogattal. Hogy a két túravezető közül az egyik zseniális volt, a másikról inkább nem beszélnék.

Mesélhetek a hóviharról, amiben túráztunk, ropogott a hó a talpunk alatt. Szólhatnék a gleccserekről, a gejzírről, hogy annyira esett a hó, hogy a Strokkur feliratát előbb meg kellett tisztítanunk a hótól, hogy el lehessen olvasni, hogy aztán rövid idő elteltével újra betemesse. Hogy Izlandnál az óceán hatalmas hullámokkal verdesi a partot, és olyankor is csodálatos. Hogy a helyiek pontosan tisztában vannak a természet erejével, és nem hősködnek, hanem együttműködnek vele. Hogy van az a szél, ami elsodor, ha széllel szemben próbálsz haladni.

Hogy a nevetés is jobb olyanokkal, akik veled együtt nevetnek. Hogy láttam delfineket és bálnát is. Láttam naplementét és felkeltét, csodálatos fényeket. Az északi fényt Izlandon nem, de a repülőről láttuk, mert a kapitány lekapcsolta a fényeket a gépen. Mesélhetek egy vikingről, aki a barátom lett, és aki csodákat mutatott nekünk az utolsó napokon.

Gulfoss vízesés sokkal szebb télen, mikor félig be van fagyva, és hó borítja a tájat. Hogy az egész sziget egy fantasztikus mesevilág, mintha képeskönyvből vágták volna ki. Hogy télen kirándulni varázslatos, és kell a tél minden évben, nem szeretem, ha kispórolja a természet azt az évszakot.

És a Kék Lagúna vize nem azért világoskék, mert az ég színét tükrözi vissza.

Képek.

Reklámok

Ana névjegye

Always up for a laugh and trying new things. New experiences and fun are high on my agenda. I love to travel to foreign parts, just being alone, chill out. Life should be about the present not dwelling on the past or make to much plan about the future, 'cause things always change and anything could happen.
Kategória: kimenő, The World
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

